من می توانم گریپ فروت خوردن اگر من نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

گریپ فروت برای بیماران نفریت لوپوسمن می توانم گریپ فروت خوردن اگر من نفریت لوپوس

من می توانم گریپ فروت خوردن اگر من به نفریت لوپوسی lúpicaNefritis controlar.Para دشوار است برای کنترل این بیماری، بیماران باید خوردن آنچه که می تواند گریپ فروت eat.The یک میوه است که می تواند مزایای بسیاری را فراهم می باشد. خوب، آن را خوب برای بیماران نفریت لوپوس؟

گریپ فروت

این میوه حاوی تغذیه غنی است که می تواند به جلوگیری از بیماری و زیباسازی Features.All حال حاضر، گریپ فروت و آب آن به خصوص در شمال امریکا، اروپا و بیشتر Japón.Lo تبدیل شده است میوه ضروری و نوشیدنی برای صبحانه، به طور گسترده در سراسر جهان به فروش می رسد.

گریپ فروت برای بیماران نفریت لوپوس

گریپ فروت دارای پتاسیم اما نه سدیم، حاوی carbopol و که می تواند کلسترول خون است، که یک میوه خوب برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا و بیماران مبتلا به بیماری cardiovascular.Para با بیماران نفریت لوپوس را کاهش دهد، که در معرض خطر بالایی از فشار خون بالا و بیماری cardiovascular.Desde این نقطه هستند، نوشیدنی گریپ فروت ممکن است بهبود وضعیت سلامت بیماران نفریت لوپوس کمک کند.

گریپ فروت همچنین می توانید کمک به جذب کلسیم و آهن، و این دو مواد معدنی می تواند حفظ cuerpo.Pacientes سوخت و ساز بدن نفریت لوپوس نرمال ممکن است کم خونی کلیوی یا بیماری استخوان به راحتی به علت کمبود آهن و کلسیم داشته باشد.

علاوه بر این، این میوه نیز سرشار از ویتامین P و ویتامین C.La ویتامین P می تواند عملکرد منافذ پوست است که برای مراقبت از پوست و زیبایی مفید تقویت می کند. ویتامین C می تواند از شکل گیری آنتی بادی باعث و تقویت توانایی بدن برای رفع.

به طور خلاصه

همانطور که در بالا بحث شد، گریپ فروت سرشار از potasio.Por است بنابراین اگر نفریت لوپوس پیشرفت به مرحله نهایی، بیماران باید با توجه به سطح خود را از پتاسیم در خون پرداخت. اگر آن بالاتر از نرمال است، بیماران باید مصرف خود را از گریپ فروت نظارت.

مسئول بهداشت و ایمنی شما باشد، پیشنهاد می شود که شما با پزشک خود قبل از غذا خوردن این میوه مشورت و یا آنلاین.

http://www.hospitalrenal.com/nefritis-lupica-dieta/586.html





:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: